Lucia


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker å att sen man har fått barn å di e små kan man med gott samvete vara hemma :)
Vi ska i år fira jul först på dagen (äta lunch) hos svärföräldrarna å sen efter att W ha sovi dagsvila far vi till mina föräldrar å syskon å e där ända fram till juldagen. :)
Nästa år firar vi också jul i vårt nya hus! Vilket ja ser framemot! :)
Körde om ert hus häromdagen, såg fint ut!!

2012-12-13 @ 11:30:47
Postat av: ahå

Ja gud ja, att hinna till allt och alla på julen är det värsta, vi skulle behöva hinna med ett besök hos mamma i petsmo en dag, sen firar vi med D's mamma, hans syskon, med familj och deras mormor och morfar samt D's momma, nästa dag blir det hos d's faster med hela släkten där.. och antagligen ett besök hos min mommo och moffa samt pappa och syskon.. Önskar mig ett megastort hus, så alla kan fira hos oss i framtiden :)

2012-12-16 @ 14:24:52
URL: http://haahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
22 OKTOBER 2011